Xiaomi — це мильна бульбашка, яка скоро лусне

13
3671

Журналіст Микола Грицаєнко проаналізував діяльність Xiaomi, та висловив свою думку стосовно майбтнього цього бренду, повідомляє INVADERS з посиланням на iphones.ru.

У 2010 році китайський підприємець Лей Цзюнь заснував компанію Xiaomi. І вже за кілька років ім’я нікому невідомого виробника китайських смартфонів почули всі, а він сам став найдорожчим технологічном стартапом в світі. Але таких чудес не буває. Це вже зрозуміли в Китаї, починають розуміти в світі і повинні зрозуміти ми.

Обмежені партії і ексклюзивний імідж
Найгарячіша новина року від Xiaomi — Хьюго Барра, віце-президент компанії, який до цього працював в Google над розробкою Android, покинув виробника заради Силіконової Долини. Х’ю пояснив своє рішення погіршенням стану здоров’я через надмірний ритм життя в Пекіні. Але мені здається, що він просто виконав свою місію — надув бульбашку і став непотрібним.

А головне «досягнення» Xiaomi в 2017 році — відмова від участі в MWC. Хтось подумав, що компанія таким вчинком просто копіює Apple, але ж до цього вона демонструвала на виставці свої новинки. Можливо сьогодні Xiaomi просто немає чим похизуватися? Якщо це так, тоді мильна бульбашка ось-ось лопне, залишилося тільки дочекатися цього. А потім навіть не згадувати про цей бренд.

Наднизькі ціни і «історія»

29 грудня 2014 року Xiaomi оголосила про залучення $ 1,1 млрд. від групи «крутих» інвесторів. При цьому її бізнес оцінили в $ 46 млрд., А експерти говорили про безпрецедентну динаміку виробника, який росте з усіх сторін.xiaomi-hater-1
Перша причина горезвісного зростання — все ті ж наднизькі ціни. Друга — регулярні порівняння з Apple. Третя — набір топових характеристик. У підсумку — це ніби як Apple, але в три рази дешевше. Але чудес у світі не буває. Хитро придуманий маркетинг, який заснований на створенні штучного ажіотажу навколо нових смартфонів, перші партії яких розкуповуються за лічені секунди — зовсім як у Apple. Але з американцями китайці в даному випадку не мають нічого спільного. Посудіть самі — через місяць нові iPhone вже не перебувають у дефіциті, і смартфони можна без проблем купити на офіційному або сірому ринку.xiaomi-hater-2При цьому найгарячіші новинки Xiaomi, для прикладу той самий Mi Mix, стають ексклюзивними і «іміджевими» саме завдяки штучно створеному навколо них ажіотажу. І дістати їх дуже складно навіть на неофіційному ринку. Складається таке враження, що ними користувалися тільки кілька блогерів і всього лиш пару днів перед оглядом. Але насправді все інакше. У Xiaomi просто немає ні грошей, ні виробництва, як такого. Компанія відразу збирає ресурси на замовлення, а вже потім йде до того ж Foxconn і інших підрядників за партією «дрібничок». Ось і вся історія — ніякої магії.

Мільйон промахів Xiaomi, про які мовчать
При цьому у компанії є пара-трійка масових моделей, які дійсно є у якогось відсотка користувачів на руках — щось на зразок лінійки Mi Note. Сказати, що кожен з них огидний — нічого не сказати. Вони працюють жахливо і вмирають як мухи. Але про це ніхто не говорить — ні ми, ні захід. Деяким здається, що Xiaomi платить всім за приховування фактів. Але ні — ми не пишемо про неї тому, що це зовсім не цікаво нікому. У центрі уваги тільки топ-бренди. Подумайте самі — ви всі прекрасно знаєте про кожний випадок вибухання Samsung Galaxy Note7, про проблеми з корпусами iPhone 6, що гнуться, про подряпини на глянцево-чорних iPhone 7 і так далі.xiaomi-hater-3Ще приклад — на популярному YouTube-каналі TechRax блогер, який вже зібрав 5,5 млн. підписників, найрізноманітнішими способами регулярно вбиває актуальні iPhone. Люди дивляться все це — нехай навіть і з негативними емоціями. Але ніхто не стане читати про проблеми Xiaomi або дивитися на знищення смартфонів компанії.

Непопулярний для ЗМІ
Давайте просто проаналізуємо інформацію про Xiaomi, яку коли-небудь анонсували західні ЗМІ — особливо заокеанські. Той же Mi Mix — деякі популярні американські блогери тримали в своїх руках, але інші смартфони від виробника — вони навіть не бачили. Така ж ситуація з будь-якими великими IT-виданнями. Xiaomi не постачає телефони в розвинені країни. У компанії просто немає патентів, щоб легально продавати пристрої в Європі і Америці.

Поділись

13 КОМЕНТАРІ

  1. Стаття брехлива. Видно що проплачена. Багато користується Ксіомі гаджетами, телеофни, трекери, аудіо пристрої, і всі задоволені! Стаття брехлива! Несуть якусь несенітницю!

  2. Якийсь фейк. Знайомі та друзі користуються смартфонами даної марки, пристрої працюють супер, жодних проблем чи нарікань. Щоб робити такі гучні заяви треба мати факти, а не «лити водичку».

  3. Тупо постить з російских ресурсів це називається Перші Українські інтелектуальні новини? Імпотентні новини скоріше.

    • Я пам’ятаю подібні статті про самсунг, замовлені брехливими маркетологами епл. Хто справжня Мильна бульбашка то Епл.

  4. Походу хтось хоче Xiaomi засудити. Мабуть власники магазинів Appel замовили статтю, щоб підняти рейтинг своїх IPhone, бо з’явилися аналоги набагато дешевші та потужніші телефони

  5. Це називається брудна гра від яблока. Весь текст смердить надгризком. Гидко читати. Да, пишу з Xiaomi MI Max. Гниє надкушена херня. Гниє.

  6. Я реально старался, но не смог дочитать. Хуже может быть только полит срачь (( Автор недоумок. «факты» выдумал а анализ больше похож на кал ((
    Ото зачем бумагу марать?

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here





Магазин: