Телефони, які здатні полегшити життя мільйонам людей

0
411

Виробники смартфонів, орієнтовані на нішевий сегмент великого ринку, можуть розраховувати на значні прибутки, відзначають експерти. За попередніми підрахунками, в 2017 році буде продано приблизно 1,5 млрд нових смартфонів, а тому продукти, що становлять навіть невелику частку відсотка із зазначеної кількості, залишаються затребуваними, повідомляє INVADERS з посиланням на economistua.com.

На Всесвітньому мобільному конгресі в Барселоні були представлені кілька нішевих телефонів, орієнтованих як на любителів екстремального спорту, так і на зайнятих матерів. Британська Bullitt Group представила надміцні пристрої, випущені під американським брендом Caterpillar, які можуть витримувати максимальну температуру 120 градусів Цельсія і мінімальну, що дорівнює мінус 20 градусів Цельсія. Ці телефони також є водонепроникними і володіють вбудованою тепловізорною камерою. У рік Bullitt Group продає мільйон таких телефонів — в основному любителям екстриму. В цьому році компанія Bullitt Group планує випустити телефони під брендом Land Rover для тих, хто довгий час залишається без доступу до джерел енергії.

Bullitt Group також має серед своїх продуктів смартфон Kodak з потужною камерою і програмним забезпеченням, що дозволяє редагувати фотографії.

Шведська компанія Doro почала спеціалізуватися на виробництві простих у використанні телефонів для літніх людей ще десять років тому і на сьогодні є лідером європейського ринку в даному сегменті. Пристрої забезпечені великими іконками, спрощеним меню, а звук у них гучний і чистий, присутня в арсеналі і тривожна кнопка для виклику родичів в разі крайньої необхідності. Смартфони також облаштовані віддаленим доступом через мережу Інтернет, щоб родичі могли допомагати власникам з введенням даних або установкою параметрів.

На конгресі були представлені і смартфони з підвищеним захистом для співробітників фінансового сектора.

Японська компанія Kyocera запустила новий смартфон, який стійкий до впливу піни і мила, а також дозволяє власнику легко переглядати рецепти одним торканням екрана. Цільовою аудиторією для продукту є, як можна здогадатися, мами малюків.

Всі ці компанії об’єднує спільна проблема — знайти вихід на власну цільову аудиторію. Найчастіше користувачі навіть не підозрюють про існування пристрою, здатного в значній мірі полегшити їм життя, і користуються неспеціалізованими телефонами із запропонованих на масовому ринку.

Поділись

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here





Магазин: