Чому в деяких кав’ярнях забороняють користуватися ноутбуками та Wi-Fi?

0
1770

Одночасно з розвитком телекомунікаційних технологій у багатьох кав’ярнях можна було спостерігати цікаву картину, коли люди мовчки працюють за своїми ноутбуками або іншими гаджетами. Деякі власники закладів намагаються переломити цю тенденцію, пише INVADERS з посиланням на realist.online.

Нова кав’ярня в Лінкольн-парку (Чикаго) зовні нічим не відрізняється від закладів такого ж типу. В одному кутку знаходяться листівки для продажу, в іншому – американський прапор, що звисає зі стелі. Але є одна відмінність: жодного телефона, планшета або ноутбука в даному закладі немає. Замість цього, люди стоять і розмовляють, попиваючи вино і пиво, а їхні діти в цей час грають в настільні ігри. Кафе Kibbitznest – це місце без wi-fi.

Фото: Elle Metz
Фото: Elle Metz

Подібні кав’ярні без wi-fi тепер з’являються в різних містах США, в Лондоні і Ванкувері.

Це можна назвати реакцією – або, скоріше, антиреакцією на надмірне проведення часу біля екрану і відсутність соціальної взаємодії, властиве нашому повсякденному життю. Згідно зі звітом Nielsen 2016 року, дорослі в США витрачають в середньому 10 годин щодня на ЗМІ та соцмережі.

Джефф Ексель думає, що кав’ярня має мати історію. Він є співвласником Fox in the Snow в місті Коламбус, штат Огайо. Разом зі своєю дружиною Лорен Каллі вони ніколи не пропонували своїм відвідувачам скористатися wi-fi. Ексель і Каллі свідомо найняли бариста, який є хорошим співрозмовником для їхніх клієнтів. Відвідувати кав’ярні потрібно, в першу чергу, для зустрічей з друзями, колегами, партнерами, адже спілкування в реалі – безцінне.

Фото: Elle Metz
Фото: Elle Metz

Коли заклад August First в одному з американських містечок відмовився надавати своїм клієнтам доступ до wi-fi в 2012 році, а потім в 2014 році заборонив користуватись в приміщенні кав’ярні ноутбуками – кількість відвідувачів відчутно зменшилась. Проте пізніше все змінилося, повернулися як старі клієнти так і з’явились нові. Продажі збільшилися на 20%, в порівнянні з 6% – им зростанням в попередньому році.

Попри наведені вище факти більшість великих мереж, таких як Starbucks і Caffè Nero, пропонують в своїх закладах вільний доступ до інтернету для своїх клієнтів. Це робить кафетерії привабливими для тих самих фрілансерів, у яких немає бажання працювати вдома. Але не варто забувати, що кав’ярні – це «третє місце» після дому та роботи, де люди можуть спокійно поговорити і гарно провести час з друзями.

Поділись




Магазин: