Boeing збирається виготовляти надруковані у 3D модульні супутники

0
22

Компанія Boeing відома не тільки своїми літаками, а й своїми високотехнологічними супутниками, ціна на кожен з яких може досягати 150 мільйонів доларів. Однак в недалекому майбутньому це може змінитися. Справа в тому, що приватна американська аерокосмічна корпорація планує адаптувати нову практику використання модульних 3D-надрукованих частин і підвищити рівень автоматизації на своїх підприємствах. Про це повідомляє INVADERS з посиланнями на hi-news.ru.

Теперішнє виробництво обходиться дуже дорого не тільки самій компанії, але і кінцевим клієнтам, тому побудованих в Boeing супутників за минулий рік можна порахувати в буквальному сенсі на пальцях однієї руки. В інтерв’ю WSJ керівник напрямку виробництва супутникових технологій Boeing Пол Раснок заявив, що компанія більше не може так продовжувати, якщо хоче залишатися конкурентоспроможною в цій сфері.

Інші компанії, що виробляють більш компактні і дешеві супутники, вже використовують у своїй практиці збірні модульні компоненти, які дозволяють знизити виробничу вартість і при цьому підвищити прибутковість. Наприклад, Airbus і стартап OneWeb (підприємство, чиє створення було профінансовано компаніями Virgin і Qualcomm) зараз будують автоматизовану лінію у Флориді, США. На її базі незабаром можна буде виробляти компактні супутники вартістю всього близько 500 000 доларів.

Навряд чи Boeing вдасться досягти такого ж рівня продуктивності, оскільки компанія в основному виготовляє великі супутники, але адаптація нового методу виробництва дозволить випускати їй набагато більше одиниць, ніж зараз. На думку Раснока, компанія запросто може скоротити час виробництва і вартість своєї продукції. Boeing повинна вийти на рівень ефективності виробництва, який можна порівняти з показниками її підрозділу, що займається складанням літаків. Для прикладу для того щоб скласти один Boeing 737 з нуля потрібно всього 11 днів.

Приватна аерокосмічна корпорація вже почала інтеграцію технології 3D-друку в деякі з своїх виробничих ліній на заводі в Лос-Анджелесі. Наразі розглядається питання використання таких технологій в самих різних комерційних проектах.
Мабуть, основним недоліком супутників, зібраних модульним методом є те, що термін їх служби, як правило, обмежений 7-8 роками, що наполовину менше 15-річного показника у високотехнологічних одиниць, зібраних традиційними способами. Але і це в кінцевому підсумку може виявитися не такою вже й великою проблемою. Клієнти компанії вже зараз шукають способи більш частих запусків нових супутників з оновленими технологіями. А модульні і дешевші версії якраз готові надати таку можливість.

Поділись

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here





Магазин: