Шолом віртуальної реальності з адаптивним дисплеєм представили в Стенфорді

0
125

У типовій VR-гарнітурі картинка виводиться на дисплей з однаковими оптичними параметрами по всій площі огляду. Але звичайна людина звикла бачити те, що відбувається прямо перед собою в нормальному фокусі, а бічне зображення — для неї розмите. Ця невідповідність викликає дискомфорт, провокує стомлюваність очей і навіть нудоту при роботі з гарнітурами. Про повне занурення в такій ситуації говорити не доводиться зовсім.

У Стенфордському університеті запропонували не знущатися над користувачами, а створити адаптивні дисплеї, з індивідуальним налаштуванням для людей будь-якої статі, раси та віку, з різними дефектами і особливостями зору, повідомляє INVADERS з посиланням на techcult.ru.

Така система спочатку визначає, на що спрямований погляд людини, а потім дає команду дисплею трансформуватися. Вчені представили два прототипи: рідинний і механічний. У першому — стискають м’яку ємність з гліцерином в формі лінзи, щоб змінити її кривизну і фокус. У другому — дисплей просто зміщують відносно очей користувача, за аналогією з налаштуванням зуму в старих біноклях і фотоапаратах. Величину і вектор зміщення розраховують за даними сенсорів, які стежать за очима людини.

Для тестування прототипів їх одягнули на голови 173 добровольцям, у віці від 19 до 64 років і майже всі вони в результаті зазначили що гаджет достатньо комфортний у використанні. Однак адаптивні дисплеї — не панацея, а лише шлях до поліпшення технології. Наприклад, вирішення проблеми коректного показу картинки користувачам з астигматизмом, на що звичайні програмні засоби поки що неспроможні.

Поділись

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here





Магазин: