Gemius порівняв охоплення аудиторії і реклами у «ВКонтакте», «Однокласниках» і Facebook до і після блокувань

0
69

17 травня вступив в силу Указ президента про введення санкцій відносно ряду російських інформаційних продуктів, до переліку яких потрапили популярні серед рекламодавців рекламні майданчики «ВКонтакте» і «Однокласники». Дослідницька компанія Gemius Ukraine проаналізувала аудиторію і активність рекламодавців на цих ресурсах до і після їх блокування в країні. А заодно звернула увагу на те, як йдуть справи у Facebook, якій блокування конкурентів тільки на руку.

В аналіз включені дані дослідження онлайн-аудиторії gemiusAudience (ПК) і моніторингу онлайн рекламних кампаній gemiusAdReal (відеореклама) за тиждень до введення санкцій — 8-14 травня і за тиждень після — 22-28 травня пише INVADERS.

Аудиторія

Частка користувачів на заблокованих соціальних мережах знизилася: «ВКонтакте» втратив 3,7 млн ​​користувачів на ПК, а «Однокласники» — 2,6 млн. До введення санкцій «ВКонтакте» охоплював 50,5% відвідувачів уанету, а всього за тиждень охоплення аудиторії знизилось до 30,8%. Нагадаємо, що раніше даний ресурс займав лідируючі позиції на ринку і був найбільш відвідуваною соціальною мережею країни.

Охоплення аудиторії на «Однокласниках» впало з 22,3% до 8,5%.

У той же час введення санкцій позитивно позначилося на Facebook. Тижнева аудиторія мережі до заборони російських ресурсів становила 5,3 млн користувачів (охоплення 28,5%), а після блокування виросла на 2,2 млн. З 22 по 28 травня соціальну мережу відвідали 7,5 млн українців — 40% всіх інтернет- користувачів за тиждень.

Аудиторія Yandex.ua знизилася на 1,9 млн користувачів: перед забороною ресурсу сайт охоплював 38,1% всіх користувачів уанету за тиждень, після заборони — 28,0%. Mail.Ru втратив більше користувачів — 2,5 млн: з 8 по 14 травня портал відвідали 31,7% тижневої аудиторії української мережі, а з 22 по 28 травня — 18,6%.

Відеореклама

Активність рекламодавців в заблокованих соціальних мережах знизилася. Найбільший спад охоплення аудиторії відеорекламою спостерігається у «ВКонтакте» — на 92% (2,17 млн ​​користувачів). В Одноклассниках з 22 по 28 травня відеореклама охопила 400 000 користувачів, що на 77% менше, ніж на тиждень до заборони ресурсів.

Відеореклама на Facebook охопила більше аудиторії, проте темпи зростання активності рекламодавців менш стрімкі — частка охопленої аудиторії зросла на 30%.

Охоплення аудиторії відеорекламою на Yandex.ua знизилося на 72,8%, Mail.Ru — на 34,3%.

Джерело

Поділись

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here





Магазин: