Вчені довели, що Всесвіт створив Бог

Британські вчені довели, що Всесвіт створив Бог. Деякі науковці зійшлися на думці, що атеїстична теорія не може пояснити появу першої системи репродукування, повідомляє INVADERS.

Вчений Грешем-коледж Мартін Джон Ріс офіційно заявив, що останні наукові відкриття підштовхнули його на роздуми про те, що від атеїстичного світогляду необхідно відмовитися. Автор понад 500 наукових трактатів в області астрономії та астрофізики в якийсь момент прийшов до того, що Бог дійсно існує. Вчений зазначає, що тільки таким чином можна пояснити появу першої системи репродукування. На сьогодні наука, незважаючи на численні відкриття, так і не могла розгадати особливості ДНК-молекули — цей складний механізм зберігає в собі настільки великий обсяг інформації, що просто не міг виникнути з нізвідки.

Згоден з колегою директор Міжнародного інституту прикладної та теоретичної фізики Анатолій Акімов. У своїх дослідженнях російський вчений стверджує, що Бог існує і люди можуть бачити його чудеса. Він наполягає, що багато вчених-фізиків вірять і вірили в Бога, а до відкриттів Ісаака Ньютона наука і релігія об’єдналися в один комплекс. Акімов наполягає, що і сам Ньютон, який був людиною глубоковеруючою, відзначав, що свої закони механіки вивів з Божого писання.

6 КОМЕНТАРІ

1. це пропагандистська мерзенна брехня.
    По перше — Він не довів, а лиш нібито сказав що це є так.
    По друге — Це апріори дурне твердження, бо ж всесвіт занадто великий що би приписувати його створення якомусь бородатому дядьку зі старих людських казок, на яких базується віра… (можете цю думку теж опублікувати під заголовком —- »він довів що бога немає»)
    По третє — поважний Нобелівський лауреат Мартін Джон Ріс, в англомовному гуглі нічого такого не казав. і те що в другій частині статті приводиться думка російського псевдо-науковця акімова https://ru.wikipedia.org/wiki/Акимов,_Анатолий_Евгень.. говорить про те що ви цю новину відкопали з якоїсь помийки, і рахуючи людей за бидло, ви вирішили їм це згодувати.

Якщо я помиляюсь, якщо ви не рахуєте людей за бидло — Видаліть цю новину, і в ідеалі, вибачтесь за брехню, пропаганду брехні, або ж просто дурість.

• Це ви брешете https://www.theguardian.com/science/2011/apr/06/astronomer-royal-martin-rees-interview .Твердження про існування Бога-Творця Всесвіту,який існує поза простором і часом, набагато правдоподібніше,ніж казка,що існує Дядько Всесвіт(це теж питання для роздумів:звідки він взявся,хто його створив) і одного разу він вибухнув.Потім невідомо звідки взялись якісь клітини,потім мавпи -і так виникла людина,складна істота,яка має купу загадок,що їх досі не можуть розгадати вчені…Попробуйте це спростувати!Ще може календар поміняєте,бо ж цей за точку літочислення має Різдво Христове?Може в неділю(«не діло»,»Воскресенье»-Воскресіння) будете пахати,як це змушували в совєтському союзі,де атеїзм пропагувався,бо Заповіді говорили Не Вбий,Не Вкради,Пам’ятай день Святий святкувати,тим самим заперечуючи філософію комунізму.

• вчіться, пізнавайте світ, ніколи не зупиняйтесь. Не існує богів, якщо і є якісь над істоти, то вони теж продукт процесу розвитку та еволюції. Але богів не існує, є лиш ви, ваші страхи та близорукість…

• Сьогоднішня наука нажаль ще не розкрила всіх таємниць всесвіту, а давати відповідь на всі не розкриті питання що це зробив «бог» це смішно і не розумно. З такою аргументацією як у вас можу сказати що це я створив світ, поклоняйтесь мені.