У Марса формуються кільця

Вченими, які  працювали над проектом MAVEN, нещодавно було зроблено сенсаційне відкриття. Як виявилося, навколо Марса вже почали формуватись кільця, схожі на ті, якими володіє Сатурн. Відбувається це за рахунок мікроскопічних уламків супутників Червоної планети Деймоса і Фобоса — повідомляє INVADERS з посиланням на vistanews.ru.

Вчені з Індії детально проаналізували отримані дані, взяті з останніх спостережень американського космічного апарату, після чого приступили до детального вивчення атмосфери Марса. Згідно з отриманими висновками, навколо планети вже відбувається утворення особливих тороподібних областей, які насичені дрібними частинками.

Частина з них формується коли місяці Фобоса і Деймоса вступають в фазу саморуйнування. Раніше серед учених вважалася загальновизнаною теорія про те, що формування кілець дійсно можливо, однак на це піде кілька мільйонів років. Дослідники наполягають на тому, що останнім часом MAVEN спостерігає на висоті до 1000 кілометрів над поверхнею Марса особливі щільні частинки пилу, які утворюють тор уздовж екватора Червоної планети.

Причини того, що відбувається, до сих пір залишаються загадкою для вчених. Вивчивши дані ряду приладів MAVEN стало відомо про те, що утворення кілець не займе настільки багато часу, як дослідники вважали раніше.