NASA вивчили формування «сонячного волосся» на Сонці

Астрономи NASA в ході свого дослідження простежили за формуванням так званого «сонячного волосся» на Сонці і змогли з’ясувати причини такого природного явища.

Основні результати науково-дослідних пошуків опубліковані в журналі Science. Учасник проекту з вивчення вищезгаданої теми Хуан Мартінез Сікора стверджує, що незважаючи на те, що Сонце здається людям спокійним і рівним диском, насправді воно «кипить», «вирує» і багато рухається. На ньому кожен день відбуваються величезні спалахи, відомі як корональні викиди маси.

Крім них, сонячні викиди відбуваються також в результаті так званого «сонячного вітру» і спікул, в яких матерія розганяється і виходить за межі Сонця. Тому при близькій відстані, це світило здається величезним пучком вогняного волосся.

Важливу роль в цьому дослідженні відіграли дані, отримані із зонда IRIS, запущеного в 2013 році, основна мета якого було стеження за процесами, що відбуваються всередині хромосфери. За допомогою цих відомостей, а також спеціально розробленої комп’ютерної програми вдалося з’ясувати, що «поведінка» викидів обумовлюється нейтральними атомами на Сонці, які «чіпляються» за магнітне поле і дозволяють йому виходити в космічний простір.