Вчені назвали основна відмінність людини від тварин

Вчені зі Сполучених Штатів Америки спільно зі швейцарськими колегами встановили основну відмінність людини від тварин. Виявилося, що тварини не можуть запам’ятовувати багато послідовної інформації, на відміну від людей. Завдяки цій особливості людина здатна планувати дії, розвивати мова в ході дорослішання, а також прогнозувати події.

Вчені проаналізували інформацію проведених раніше експериментів над ссавцями і птахами. У деяких випробуваннях тварини повинні були запам’ятовувати послідовність, коли запалювалася зелена і червона лампочка. І як виявилося, чим довші були комбінації, тим важче тварини їх розрізняли. При це вони з легкістю відрізняли один від одного окремі сигнали.

Фахівці створили математичну модель щоб розібратися в отриманих даних. З’ясувалося, що птахи та інші ссавці не можуть розрізняти деякі сигнали через те, що не здатні утримувати в голові послідовності. Це пояснює чому тварини яких навчали людської мови не можуть відрізнити різницю між пропозиціями: собака вкусила жінку, або жінка вкусила собаку.

Дослідники вважають, що в ході еволюції мозок навчився запам’ятовувати комбінації сигналів, що і стало основою для виникнення мови, а також здатності планувати і міркувати.