Вчені дізналися, що імунна система ембріона працює в зворотну сторону

Групі вчених в ході дослідницького проекту вдалося встановити, що імунна система ембріона працює в зворотну сторону. Даний механізм, як вважають фахівці, дозволяє ембріону уникнути проблем з імунною толерантністю. Подробиці цієї наукової роботи були опубліковані в журналі Nature.

Дослідники розповіли, що в утробі матері ембріон стикається з різними клітинами, з якими і відбувається взаємодія. Раніше було невідомо, на якому саме етапі вагітності і як, формується імунітет у зародка. Однак тепер вченим вдалося дізнатися про цей процес більше.

Експеримент був проведений на 96 зародках на 12 тижні вагітності. Експерти на даному етапі виявили антиген-презентують клітини. У дорослих людей вони захоплюють небезпечні молекули, а сигналізують про це Т-лімфоцити. Якщо антиген був розпізнаний, то запускається імунна відповідь. У зародків дана системи працює по-іншому. У них Т-лімфоцити виділяють сполуки, які пригнічують дану реакцію.

Виходить, що імунна система ембріонів працює в зворотну сторону, згладжуючи конфлікт з чужорідними білками.

Вчені мають намір продовжувати дослідження в цьому напрямку, щоб навчитися запобігати виникнення хвороб на ранніх стадіях розвитку плоду.