Відкритий космос викликає руйнування ДНК людини і мутації

Космічні апарати вже давно подорожують до Марса і Юпітера за тими шляхами, що їм намічені вченими. Але, як виявилося, колонізації цих планет перешкоджають небезпечні фактори. Перебування у відкритому космосі може викликати в організмі людини руйнування його ДНК і необоротну мутацію, пише INVADERS.

Як повідомляють вчені, до цього призводить підвищений вміст іонів і протонів в важких металах, що містяться в космосі. На Землі від їх впливу охороняє атмосфера планети. А у відкритому космічному просторі такого захисту немає.

Джерелом надмірного поширення іонів, яке впливає на ДНК людини, є Сонце. Як говорять учені, якщо людину не оберігає земна атмосфера, то на інших планетах від шкідливої ​​дії цих частинок людей не зможуть врятувати навіть товсті стіни споруд, які, можливо, з часом, будуть там зведені. І навіть оболонки космічних кораблів.

Останні дані, отримані дослідниками, показують: якщо важкий протон потрапляє в людську клітину, це призводить до руйнування в ДНК-ланцюжках, що, крім підвищеного ризику виникнення онкологічних проблем, може спричинити мутацію в самому організмі людей.

Як убезпечити майбутніх колоністів від даного небезпечного явища, фахівці поки не знають. Є кілька теорій, розробками яких зайняті вчені багатьох країн, але чи будуть вони ефективними, поки достовірно судити не можна.