В NASA створили оновлену карту «Зірки смерті»

«Зіркою смерті» у вчених прийнято називати супутник Сатурна Мімас. Співробітники NASA, які спостерігають за ним, оновили карту поверхні цього космічного об’єкта і виклали в Інтернет, пише INVADERS.

В основу оновленої карти лягли знімки, отримані взимку цього року з міжпланетної станції Cassini. На Мімасі, діаметр якого становить 400 км, є кратер Гершель гігантських розмірів. Саме він робить цей супутник Сатурна дуже схожим на «Зірку смерті» з фільму, знятого Джорджем Лукасом.

Оновлена ​​карта показує ділянку поверхні Мімаса, що має довжину в 198,2 км. Розширення отриманих з міжпланетної станції знімків досить високе. В районі екватора воно досягає показника в 216 метрів на піксель.

Вчені відзначають, що на оновленій карті Мімаса можна розглянути набагато більше в порівнянні з попередньою версією, опублікованою в 2012 році. Зокрема, там можна побачити Південний полюс місяця Сатурна.

Мімас, пізніше отримав прізвисько «Зірка смерті», його відкрив в 1789 році Вільям Гершель. Назва цього супутника дали по імені одного з титанів міфології Греції. За своєю величиною Мімас є двадцятим з наявних в Сонячній системі супутників. Одночасно, це найменше з нині відомих космічних тіл, що мають округлу форму.