Вчені припустили існування темних зірок в темній матерії

Вчені вважають можливим існування темних зірок в галактиках, що складаються з темної матерії. Про це йдеться в матеріалі журналу Science Daily, пише INVADERS.

Фахівцям поки невідомо, що представляє собою темна матерія. Це пов’язано з тим, що дану субстанцію побачити без спеціальних приладів практично неможливо, оскільки вона майже не вступає у взаємодію з видимим людині Всесвітом. При цьому, астрофізики використовують присутність темної матерії в якості пояснення деяких процесів, що відбуваються в космічному просторі, пов’язуючи з нею масу окремих галактик або причини їх незрозумілого прискорення.

Вчені вважають, що в галактиках, які складаються з темної матерії, існують темні зірки. На думку фахівців, подібні об’єкти не будуть сприйматися як звичайні зірки, тому зафіксувати їх наявними приладами досить складно.

За словами вчених, темні зірки можуть являти собою нещільну водневу хмару великого розміру, яка активно випромінює нейтрино або антиречовину в навколишній простір. Подібні об’єкти розташовуються в невидимому спектрі, вони не відбивають і не випромінюють світла, а їх температура наближена до абсолютного нуля (-273,15 градуса за Цельсієм). З цим і пов’язана складність в їх виявленні.