Вчені з’ясували, як можливо поліпшити творчі здібності людини

В ході дослідження групі вчених вдалося з’ясувати, як можливо поліпшити творчі здібності людини. Виявилося, що домогтися такого ефекту можна за допомогою електростимуляції головного мозку.

Вчені змогли поліпшити нестандартне мислення за допомогою тимчасового придушення головної зони лобової частки мозку. Ця область мозку відповідальна за процес мислення.

Проаналізувавши отримані дані вчені з’ясували, що ті добровольці, мозок яких зазнав електростимуляції мозку, мали поліпшені можливості творчого нестандартного мислення. В ході експерименту респонденти були повалені транскраніальної стимуляції, коли слабкий струм надходив в певні ділянки мозку через електроди, попередньо закріплені на голові.

Залежно від напрямку струму певна область мозку або придушувалася, або навпаки активізувалася. В експерименті брали участь 60 добровольців. Всім їм було запропоновано вирішити складні завдання як після придушення дорсолатеральної префронтальної кори, так і після активації. Виявилося, що коли ділянки мозку придушувалися, випробувані краще справлялися з вирішення питань, на відміну від контрольної групи.