В організмі черепах знайдено «хімічний коктейль»

Австралійські дослідники з Квінслендського університету виявили в крові зелених черепах, що мешкають на Великому бар’єрному рифі, справжній «коктейль» з лікарських препаратів і побутової хімії,  пише INVADERS.

Біологи оглянули черепах з ознаками запалення і дисфункції печінки. Виявилося, що в кровотоці тварин присутні домішки ліків від хвороб серця і від гіперурикемії, а також косметичні та промислові хімікати.

Дослідники вивчали стан черепах, що живуть уздовж узбережжя Квінсленда, а також мешканців віддалених островів на північ від рифа. Дослідження проходило в рамках програми Всесвітнього фонду дикої природи (WWF) Австралії.

За словами Емі Хеффернан з Квінслендського університету, люди постійно «залишають» після себе хімічний слід, але до сих пір поки неясно, який ефект він робить на навколишнє середовище.
Фахівці WWF Австралії припускають, що отримані дані про стан черепах можуть стати інструментом біологічного моніторингу. З його допомогою вони хочуть з’ясувати, які хімічні речовини потрапляють у води і як вони впливають на морське життя.
У 2105-му році дослідники з’ясували, що хімічна речовина оксибензон, що використовується в сонцезахисних кремах, завдає величезної шкоди кораловим рифам у всьому світі. За даними дослідження, вона викликає деформацію молодих коралів.