Біля узбережжя Канади виявлена ​​величезна губка-хижак

Канадські дослідники виявили новий вид хижої губки в північній частині Атлантичного океану. На щастя, людське м’ясо їй не до смаку — губка харчується, в основному, зоопланктоном, тобто крихітними тваринами, які не можуть протистояти течіям і переносяться разом з водними масами, пише INVADERS.

Морські біологи назвали м’ясоїдну губку Cladorhiza kenchingtonae, в честь одного з дослідників — Елен Кенчінгтон. У довжину багатоклітинне сягає майже 2 метри. Як розповіли біологи, його поверхня покрита «мікроскопічними гачкоподібними скляними спікулами». Ці «гачки» надають губці липучу поверхню.

Кенчінгтон і її команда виявили губку абсолютно випадково під час однієї з дослідницьких поїздок на канадському кораблі берегової охорони Hudson. Новий вид живе на глибині майже 3 км.

Світовий океан — місце проживання майже 8-ми тисяч видів губок. Більшість з них досить пасивні і «зайняті» лише фільтрацією води. Однак деякі — справжні хижаки: для полювання на крихітних ракоподібних вони використовують свої гаки. Чотири види таких губок були виявлені біля узбережжя Каліфорнії в 2014 році.