Вчені розкрили таємницю білих спалахів на знімках Землі, зроблених із зонда NASA

Як повідомляють фахівці з американського космічного агентства NASA, загадкові білі спалахи над поверхнею землі є звичайними частинками льоду, що борознять простори космосу і відзеркалюють промені Сонця. Розібратися в походженні космічних об’єктів допомогли знімки з зонда DSCOVR, пише INVADERS.

Робота американських фахівців опублікована в науковому журналі Geophysical Research Letters. За словами вчених з NASA, першою версією появи загадкових білих спалахів в об’єктивах зонда DSCOVR був світовий океан, що відзеркалює промені Сонця. Однак з часом фахівці виявили аналогічні світлі плями і над поверхнею суші, що змусило їх копнути глибше.

Представник Центру космічних польотів NASA Олександр Маршак пояснив, що спалахи над поверхнею Землі утворюються в її атмосфері, переповненій частинками космічного льоду. Нагадаємо, зонд DSCOVR відправився в космос в лютому 2015 року. Апарат вважається останнім словом техніки в області кліматичних супутників. На відміну від аналогічних зондів, DSCOVR не літає по орбіті Землі, а знаходиться на одному місці глибоко в космосі, де відбувається урівноваження сил тяжіння Сонця і Землі.