Вчені виявили дві гігантські планети за межами Сонячної системи

Згідно з інформацією, опублікованою на офіційному сайті Міжнародної групи астрономів, дослідникам космосу вдалося виявити дві нові гігантські планети за межами Сонячної системи. За попередніми даними, космічні об’єкти обертаються навколо червоних карликів спектрального класу М і мають наближену до Сатурну масу.

Гігантські екзопланети були виявлені вченими, які працюють над проектами Оптичного Експерименту по гравітаційного лінзування і Спостереження мікролінзування в астрофізиці. Фахівці проводять свої спостереження за допомогою 1,3-метрового Варшавського і 1,8-метрового Новозеладского телескопів. Головна мета дослідників космосу — вивчення формування планет навколо зірок пізніх спектральних класів. Вчені визначили нові екзопланети як OGLE-2013 BLG-1721b і OGLE-2013 BLG-0132b. Обидва космічних об’єкта обертаються навколо карликів спектрального класу М і знаходяться за межами снігової лінії.

Планета OGLE-2013 BLG-1721b має близько 0,44 мас Сонця, OGLE-2013 BLG-0132b — 0,29 мас Юпітера. Перша знаходиться на відстані 20 тисяч світлових років від Землі, друга — 12,7 тисяч.