Вчені вважають, що органіка може зароджуватися в зірках

Існує величезна кількість теорій з приводу того, що привело до виникнення органічного життя на Землі. Одна з них говорить про те, що органічні речовини зароджуються протягом життя зірки в космосі. Про це пише INVADERS.

Вчені висувають безліч припущень з приводу народження органічного існування. Найбільш частими припущеннями є ті, що органіка потрапила на Землю на астероїдах і метеоритах, що падають на планету. Інші вчені припускають ймовірність зародження органіки вже на самій земній кулі.

Не так давно вчені підтвердили факт того, що в космосі знаходиться величезна кількість органічних речовин. Вони скупчуються разом в групи, утворюючи собою хмари. А пізніше примикають до різних зорянхм об’єктів і осідають там.

У сузір’ї Волопаса вчені виявили великі утворення різних органічних речовин. Кисень, азот і багато інших речовин знаходяться на білому карлику, іменованому Wd 1425 + 540. Дане відкриття дало можливість ученим знову будувати теорії про виникнення таких великих скупчень органіки у зірки.

Зараз в якості основної теорії виступає та, в якій йде мова про те, що білий карлик поглинув якусь кам’янисту планету. Хоча, багато вчених не заперечують виникнення органічних елементів вже на самій зірці.