Заворожуюча посадка військового Іл-76: вигляд з кабіни пілота (відео)

0
89

Блогер Марина Лисцева здійснила зйомку в кабіні військового літака Іл-76 і виклала в мережу зачаровуючі фотографії посадки повітряного судна в Катманду (Непал)

Іл-76 (з кодифікації НАТО: Candid – «щирий, прямий») – важкий військово-транспортний літак, розроблений і вироблений в СРСР.

Перший політ борт здійснив політ 25 березня 1971, а вже в травні він був вперше представлений увазі міжнародної громадськості на авіасалоні в Ле Бурже.

Перший серійний літак здійснив свій перший політ 5 травня 1973 з аеродрому ташкентського авіаційного заводу. Надалі літаки Іл-76 різних модифікацій вироблялися на Ташкентському авіаційному виробничому об’єднанні імені В. П. Чкалова. Всього за роки виробництва побудовано близько 1000 літаків, з них більше 100 відправлено на експорт.

В кінці 1980-х років почалася розробка нової модифікації літака. 1 серпня 1995 був здійснений перший політ на дослідному Іл-76МФ.

Іл-76 призначений для транспортування і десантування особового складу, техніки та вантажів різного призначення. Є першим в історії СРСР військово-транспортним літаком з турбореактивними двигунами. Літак здатний доставляти вантажі максимальною масою 28-60 т на відстань 3600-4200 км з крейсерською швидкістю 770-800 км/год (максимальна маса перевезеного і дальність польоту залежить від модифікації).

Всі кабіни Іл-76 герметизовані, що дає можливість перевозити 167 (в двопалубному варіанті – 245) солдат з особистою зброєю або забезпечити висадку 126 осіб десантної групи. Літак може транспортувати всю номенклатуру бойової техніки повітряно-десантних підрозділів і велику частину техніки мотострілкових дивізій.

Вантажна кабіна має розміри 24,5 м в довжину (з яких 4,5 припадає на рампу), 3,45 м в ширину і 3,4 м у висоту. Літак здатний брати на борт до 90 000 л палива і долати відстань до 6700 км із середньою витратою палива 9 т/год.

Поділись

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here





Магазин: