Як дитина вчитиметься у школі, можна визначити вже у півтора року.

0
804

Розібратися в цьому допоможе найпростіший тест, який розробили вчені, грунтуючись на даних, отриманих в результаті багаторічного дослідження: воно почалося в 1985 році і триває досі.

Дослідники з Ворікського університету (Великобританія) з’ясували, щотестування 20-місячних дітей здатне передбачити їх майбутню академічну успішність, яка залежить від здатності до концентрації і самоконтролю.

Вчені скористалися даними, зібраними в ході Баварського дослідження, що почалося в Німеччині в 1985 році і триває досі. Під час цього дослідження 558 дітей (серед яких були народжені в строк і недоношені немовлята) пройшли тест на самоконтроль у віці 20 місяців. Через 7 років дітей повторно обстежили психологи і педіатри з метою оцінити їхню здатність до концентрації уваги, а також перевірити успіхи в навчанні з різних предметів: математики, читання і правопису. Для цього дослідники скористалися стандартними тестами.

Тест, який вчені запропонували дітям у віці 20 місяців, був дуже простий: дитині показували родзинку і накривали її непрозорим пластиковим стаканчиком. Після інструктажу, який повторювався тричі, малюка просили набратися терпіння і не їсти родзинки доти, поки він не отримає особливого дозволу (дозвіл давалося рівно через 60 секунд). Виявилося, зокрема, що діти, які народилися раніше терміну, проявляли більше нетерпіння і частіше брали ласощі, не дозволяючи це зробити експериментатору.

При повторному обстеженні у віці 8 років з’ясувалося, що ті діти, які при першому тестуванні показали слабкий самоконтроль, гірше вчилися і були більш розсіяними. Результати дітей, що народилися раніше терміну, були тим гірші, чим раніше вони народилися.

«Простий п’ятихвилинний тест з родзинками дозволяє прогнозувати здатність до концентрації уваги і успішного навчання дитини в майбутньому. Можливо, ці результати будуть сприяти створенню нових методів розвиваючої терапії для дітей, які народилися раніше терміну », — говорить один з авторів дослідження, професор відділення психології Ворікського університету і Ворікського медичної школи.

«Нові результати допомагають зрозуміти, чому недоношені діти в міру дорослішання продовжують відчувати проблеми, які заважають їм досягати поставлених цілей і успіху в цілому», — додає головний автор дослідження Джулія Джекель, доцент відділення дитячих і сімейних досліджень Тенессійського університету в Ноксвіллі (США).

Джерело

Поділись




Магазин: